یادگیری توقف هاکی روی یخ
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي عليشمس

4
زانوها را عمیق خم کنید. هنگام چرخاندن باسن ، حتما زانوهای خود را خم کنید. وزن خود را پایین نگه دارید و روی تعادل کار کنید. کم ماندن به شما کمک می کند تا با تلاش کمتری متوقف شوید. همچنین ممکن است سقوط را قابل تحمل کند. [1]
هرچه خم شدن عمیق تر باشد ، توقف سریعتر است. اگر زانوهایتان خم نباشد ، تقریباً همیشه می افتید!
تصویری با عنوان توقف هاکی مرحله 5
5
اسکیت های خود را روی یخ بکشید تا متوقف شود. ابتدا "توخالی" یا "لبه صاف" را روی هر اسکیت خود مشخص کنید. همه اسکیت ها دارای یک لبه داخلی ، یک لبه خارجی و یک "لبه تخت" هستند که در واقع فضای مقعر بین این دو است. "لبه تخت" به اسکیت اجازه می دهد تا بدون حفاری به طرف یخ بلغزد. هنگام ورود به ایستگاه ، باسن خود را بچرخانید ، زانوهای خود را خم کرده و اسکیت های خود را بچرخانید تا اجازه دهد روی "لبه های صاف" خود سر بخورد. این وضعیت را حفظ کنید تا متوقف شوید. [2]
برای روشن کردن: از اسکیت خارج وزن خود را کم کنید و هر دو اسکیت را به موازات مسیری که طی می کنید بچرخانید. به لبه داخلی اسکیت خارجی و همزمان به لبه خارجی اسکیت داخلی فشار وارد کنید.

برای ساختن سرعت و ظرافت تمرین کنید. به توقف هاکی خود ادامه دهید. به تدریج با اسکیت سریعتر و سریعتر و با سرعت بالا متوقف شوید. اگر در حال بازی روی هاکی رقابتی هستید ، برای تغییر جهت یا جلوگیری از برخورد با چیزی ، معمولاً باید یک سکه متوقف شوید.
هنگامی که برای چرخاندن جهت متوقف شدید احساس راحتی می کنید: با استفاده از همان تکنیک ، جهت عکس را بچرخانید.

روش
2
تمرین توقف هاکی
تصویری با عنوان توقف هاکی مرحله 7
1
جهت را انتخاب کنید و چرخش کنید ، و قبل از اینکه جهت دیگر را امتحان کنید ، آن را کامل کنید. بیشتر اسکیت بازان چرخش در یک جهت را آسان تر می کنند. اگر به راست بپیچید ، اسکیت سمت چپ باید از بیرون باشد. اگر به چپ بپیچید ، اسکیت سمت راست شما باید در بیرون باشد.
تصویری با عنوان توقف هاکی مرحله 8
2
کسی را پیدا کنید که یک انتهای چوب هاکی را نگه دارد در حالی که سر دیگر را نگه دارید. هنگامی که می خواهید در برابر حرکت آنها مقاومت کنید ، از آنها بخواهید که به پهلو بکشند. اگر به درستی انجام شود ، آنها می توانند به آرامی شما را به سمت خود بکشند زیرا مقدار کمی برف در تیغه های خود ایجاد می کنید. این به شما کمک می کند تا با زاویه مناسب بدن نسبت به زمین و همچنین تعادل عمومی بیشتر آشنا شوید.





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي عليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: